reklamacje

Zawsze sprawdź stan przesyłki przed jej przyjęciem, zwłaszcza czy nie została uszkodzona w transporcie. Jeśli zauważysz widoczne uszkodzenia na opakowaniu, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, pozostawiając adnotację u kuriera, że paczka przyszła w stanie wskazującym na jej uszkodzenie, oraz skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +420 775 740 230.

Po odebraniu paczki oraz potwierdzeniu odbioru istnieje opcja otwarcia jej w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, zostanie sporządzony protokół rozbieżności, który będzie stanowił podstawę dla ewentualnej reklamacji.

Jeśli produkt, który zakupiłeś, posiada wady fabryczne, fizyczne defekty materiału lub nie jest zgodny z opisem, prosimy o przestrzeganie następującej procedury reklamacyjnej:

1. Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail z opisem zdarzenia oraz, jeśli to możliwe, załączając zdjęcia występującej wady.

2. Wypełnij formularz reklamacyjny ręcznie - możesz go pobrać tutaj, a następnie dołącz go do przesyłki zwrotnej. Dzięki temu zapewnimy szybką i sprawną obsługę Twojej reklamacji.

3. Prześlij reklamowany produkt wraz z pisemnym oświadczeniem/formularzem opisującym szczegółowo powody reklamacji, numer zamówienia lub dowód zakupu, preferowaną formę rekompensaty, imię i nazwisko, pełny adres zwrotny (włącznie z kodem pocztowym, miastem i państwem), adres e-mail, numer telefonu oraz numer konta do ewentualnego zwrotu środków na adres:

ASE group s.r.o.

Na Výsluní 64

32600 Plzen

Czeska Republika

Kontakt telefoniczny: +420 775740230, e-mail: sklep@bubelo.pl .

Formularz reklamacyjny do pobrania tutaj

 

4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu 14 dni roboczych od daty podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę produktu, dostarczenie nowego egzemplarza lub zwrot pieniędzy.

6. Jeśli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, otrzymasz uzasadnienie decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

Z powrotem do sklepu